. صدای سکوت .

. صدای سکوت .

/ دست نوشته ها و شعرهای یوسف سلیمی نمین /
. صدای سکوت .

. صدای سکوت .

/ دست نوشته ها و شعرهای یوسف سلیمی نمین /

شرح حال صادق هدایت به قلم خودش


من همان قدر از شرح حال خودم رم می کنم که در مقابل تبلیغات امریکایی مآبانه.  آیا دانستن تاریخ تولدم به درد چه کسی می خورد؟ اگر برای استخراج زایچه ام  است، این مطلب فقط باید طرف توجه خودم باشد گرچه از شما چه پنهان، بارها از منجمین مشورت کرده ام اما پیش بینی آن ها هیچ وقت حقیقت نداشته. اگر برای علاقه ی خوانندگانست باید اول مراجعه به آراء عمومی آن ها کرد چون اگر خودم پیش دستی بکنم مثل این است که برای جزییات احمقانه ی زندگیم قدر و قیمتی قایل شده باشم به علاوه خیلی از جزییات است که همیشه انسان سعی می کند از دریچه ی چشم دیگران خودش را قضاوت بکند و ازین جهت مراجعه به عقیده ی خود آن ها مناسب تر خواهد بود مثلا اندازه ی اندامم را خیاطی که برایم لباس دوخته بهتر می داند و پینه دوز سر گذر هم بهتر می داند که کفش من از کدام طرف ساییده می شود. این توضیحات همیشه مرا به یاد بازار چارپایان می اندازد که یابوی پیری را در معرض فروش می گذارند و برای جلب مشتری به صدای بلند جزییاتی از سن و خصایل و عیوبش نقل می کنند.
از این گذشته شرح حال من هیچ نکته ی برجسته ای در بر ندارد نه پیش آمد قابل توجهی در آن رخ داده نه عنوانی داشته ام نه دیپلم مهمی در دست دارم و نه در مدرسه شاگرد درخشانی بوده ام بلکه بر عکس همیشه با عدم موفقیت رو به رو شده ام. در اداراتی که کار کرده ام همیشه عضو مبهم و گمنامی بوده ام  و روسایم از من دل خونی داشته اند به طوری که هر وقت استعفا داده ام با شادی هذیان آوری  پذیرفته شده است  روی هم رفته موجود وازده ی بی مصرفی قضاوت محیط درباره ی من می باشد و شاید هم حقیقت در همین باشد.
                       
نظرات 4 + ارسال نظر
عسل 26 تیر 1382 ساعت 03:37 ب.ظ http://asallkhanoomi.persianblog.com

سلام...خسته نباشین...چه وبلاگ با مزه ای دارین...البته با مزه یه جوریه واسش ..ولی خب نیمیدونم چی بگم...ولی کل وبلاگتون جالبه...این حرفای صادق هدایت رو خوندم ولی فکر نمیکنم درست فهمیده باشمشون...واسه همینم درباره اینا نمیتونم چیزی بکم..معذرت دیگه...به منم سر بزنین خوشحال میشم هوار تا...افتابی باشی

عاشق 26 تیر 1382 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.radepayeashegh.persianblog.com

سلام
خیلی قشنگه همشون قشنگه
ماله منم بد نیست
سر بزنید خوشحال می شم

عسل 29 تیر 1382 ساعت 02:58 ب.ظ http://asallkhanoomi.persianblog.com

سلام...تنبل خان آپ نمیکنی..؟؟؟؟...بدو دیگه/....

بابک 31 تیر 1382 ساعت 12:32 ب.ظ http://babak.blogsky.com

سلام - وبلاگ با حالی داری

لطفا لینک من هم در وبلاگت بذار

مرسی

بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد