. صدای سکوت .

. صدای سکوت .

/ دست نوشته ها و شعرهای یوسف سلیمی نمین /
. صدای سکوت .

. صدای سکوت .

/ دست نوشته ها و شعرهای یوسف سلیمی نمین /

آن کیست.....


آن کیست که درتنهایی به فکر من می آید؟

آن کیست که درتاریکی به ذهن من می آید؟

آن کیست که هنگام فکر نام او را می خوانم؟

آن کیست که هنگام مرگ به یاد او می میرم؟

او برای من همیشه زیباست؛

او برای من همیشه آشناست؛

من او را هیچ وقت غریبه ندانستم.

و نخواهم دانست.

 

چه خوش لحظه ها.......


چه خوش لحظه هایی که دزدانه ازهم        

                             نگاهی ربودیم و رازی نهفتیم

 

چه خوش لحظه هایی که می خواهمت را   

                            به شرم و خموشی نگفتیم و گفتیم!

 

چه خوش لحظه هایی که هم را شنیدیم       

                           چه خوش لحظه هایی که در هم وزیدیم

 

چه خوش لحظه هایی که درپرده ی عشق  

                             چو یک نغمه ی شاد با هم شکفتیم