. صدای سکوت .

. صدای سکوت .

/ دست نوشته ها و شعرهای یوسف سلیمی نمین /
. صدای سکوت .

. صدای سکوت .

/ دست نوشته ها و شعرهای یوسف سلیمی نمین /

می نویسم از .....

می نویسم از تو،

از تو ای شاد ترین.

از تو ای تازه ترین نغمه عشق.

تو که سرسبز ترین منظره ای.

تو که سرشار ترین عاطفه را،

نزد تو پیدا کردم.

و تو که سنگ صبورم بودی.

در تمام لحظاتی که خدا، شاهد من و تو بود.

به تو می اندیشم.

به تو می بالم.

و از تو می گیرم هرچه انگیزه درونم دارم.

من شباهنگام ،

آن زمانی که تو را

نزد خود می بینم،

بهترین آرامش،

بدترین خواهش و احساس نیاز

در دلم می جوشد.

روز ها می گذرد.

عشق ما رو به خدایی شدن است.

رو به بدتر شدن از هر کسی

که در این عالم خاکی پیداست.

دوستت می دارم.

از همین نقطه خاکی تا عرش.

دوستت می دارم.

از زمین تا به خدا.

من از این می ترسم،

که دوست داشتن را،

مثل مسواک زدن کودکها،

به من و تو تذکر بدهند.