. صدای سکوت .

. صدای سکوت .

/ دست نوشته ها و شعرهای یوسف سلیمی نمین /
. صدای سکوت .

. صدای سکوت .

/ دست نوشته ها و شعرهای یوسف سلیمی نمین /

نیمی از من....


    نیمی از جهانم برای تو    نیمی برای گنجشکها 
 

    نیمی از دوست داشتنم برای تو     نیمی برای باد
                                                      

                                                         تا کوچه ها را بگردد!!!
    نیمی از مهربانیم برای تو   نیمی برای باران
                                                      

                                                        تا بر زمین ببارد!!!
           وناگهان مرا به نام کوچک صدا میکنی 
                                 
  

                                      گنجشکهایم به سرزمین تو کوچ می کنند  
 

من با این همه بیابان   که هیچ هم بهار نمی شود
                      

                                                                فصل ها را گم می کنم....  
نظرات 6 + ارسال نظر
نگین 23 آذر 1382 ساعت 05:32 ب.ظ http://yelena.blogsky.com

سلام تو ۳ نیمه داری پس نیمه دیگر چی ان را در عشق فدا می کنی؟؟؟

آیدا 27 آذر 1382 ساعت 03:35 ق.ظ

سلام خوشحالم که با شما و بلاگتون آشنا شدم به امید همکاریهای بعدی

سیدرضا 30 آذر 1382 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.yahooha.net.ms

سلام
هنوز قصد نداری به من لینک بدی؟
تو وبلاگم اخبار جدیدی هست که مطمئنم اگه هرکی بشنوه خوشحال میشه.....
بای

حقیقت 11 دی 1382 ساعت 11:16 ب.ظ

سید رضا دروغ نگو ...

کورش 20 اردیبهشت 1383 ساعت 10:41 ق.ظ

به نام اهورامزدا
خیلی از اشنشیی با توخوشحالم
امیدوارم یه روز حتما ببینمت

سها 30 خرداد 1383 ساعت 12:56 ق.ظ

حرف نداشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد