. صدای سکوت .

. صدای سکوت .

/ دست نوشته ها و شعرهای یوسف سلیمی نمین /
. صدای سکوت .

. صدای سکوت .

/ دست نوشته ها و شعرهای یوسف سلیمی نمین /

پیله

    

      وقتی که من بهت می گم شبت بخیر 

      وقتی که من بهت می گم خواب های خوب خوب ببینی 

                                                   بدون که من دوست دارم 

     یاد پروانه بیفت 

                یادت میاد چه شکلی بود؟!! 

                                    یه کرم چاق مشکی بود 

      پیله ساختن زمان میخواد 

                        تنیدنش توان می خواد 

             بخواب گلم ٬بیدار بشی٬ پروانه هه کنارته 

             گل منی٬ بی تو آخه پروانه هه کجا بره؟!!!

           

               

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی 29 فروردین 1388 ساعت 01:34 ق.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

تانیا 29 فروردین 1388 ساعت 11:02 ق.ظ

منم یک کرم چاقم!!!
عالی بودددددددددددد مثل همیشه عزیزم
خیلی دوسش داشتم .
موفق باشی

پریسا 16 اردیبهشت 1388 ساعت 09:33 ب.ظ

خیلی گوگولی بود! خیلی خیلی!

نگار 17 اردیبهشت 1388 ساعت 05:11 ب.ظ

پروانه.گل...
قشنگ بود خیلی

بهار 29 اردیبهشت 1388 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام!
شرمنده فرصت نشد تو پست اولم بهت تبریک بگم.
وبلاگ خاصی داری.شاید شبیه ۱۰۰۰۰۰۰ وبلاگ دیگه اما مثله هیچ کدوم نیست. خلاصه ی کلام: حست کردم..صدات میاد تو گوشم که داری این شعرارو با خودت زمزمه می کنی.و صورتت که همیشه پراز رمزوراز و آرومه...(چه باحال!)


مواظبه خودت باش!

راستی چرا اهورا؟!

حامد 25 تیر 1388 ساعت 05:48 ق.ظ http://www.paak.blogfa.com

سلام
امروز اتفاقی ویبلاگ تون رو پیدا کردم
ویبلاگ خوبی داری
اگر خواستی میتونی ویبلاگ
: منو با نام
--------------
به روزترین سایت مرجع دانلود
--------------
لینک کنی بعد به من اطلاع بده تا من هم این کار رو انجام بدم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد