. صدای سکوت .

. صدای سکوت .

/ دست نوشته ها و شعرهای یوسف سلیمی نمین /
. صدای سکوت .

. صدای سکوت .

/ دست نوشته ها و شعرهای یوسف سلیمی نمین /

سیلی...

 

 

       جای انگشتهای دستت رو صورتم حک شده انگار 

          

          من که جز شادی و خوبی واسه تو چیزی نخواستم 

               برای خنده رو لبهات از همه جونم گذاشتم 

                 

                   حالا جز صدای سیلی تو گوشم چیزی نمونده 

                       توی دلهامون جز کینه چیز دیگه ای نمونده 

                           

                                  

 

    

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 13 شهریور 1388 ساعت 02:23 ب.ظ http://tablighateman.blogsky.com/

سلام عالی بود بیا به ما bbc فارسی سر بزن در ضمن اگه از مطالب خوشت آمد روی تبلیغات کلیک کن در ضمن اگه خواستی پولدار بشی خبرم کن تا یه سایت توپ که خودمم استفاده میکنم معرفی کنم از این کلیکی ها نیست.

بهار 14 شهریور 1388 ساعت 12:44 ب.ظ

به به ! سلام! چه عجب!

نوشته بودم به زودی برات یه چیز قشنگ می نویسم.بد قولیمو ببخش.خودت می دونی درگیر بودیم.البته که اینا بهانه ست...
ولی اینو که خوندم یاد یکی از نوشته هام افتادم.حتما میارم برات.

مواظب خودت باش.

نگار 20 شهریور 1388 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام.مثل همیشه عالی بود!

حدیث 30 شهریور 1388 ساعت 01:11 ب.ظ http://hozordarlahzeha.blogfa.com

سلام بی رنگ با من است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد